Terug in Nederland!

Lieve mensen,

vandaag is het alweer 4 dagen geleden dat wij landde op schiphol en dus terug zijn gekomen uit Thailand. De vlucht is goed verlopen en we deden er dan ook 11,5 uur over om weer op Nederlandse bodem te staan.
We moesten even wennen aan de tempratuur, maar nu na 4 dagen zijn we er alweer aan gewend.
Wanneer je weer in de auto zit besef je pas echt hoe snel de tijd is gegaan. Je hebt het gevoel alsof je een paar dagen weg bent geweest wanneer je het Nederlandse landschap weer ziet.
We kunnen terug kijken op 3 super mooie weken. We hebben de dingen gezien die we wilden zien, we hebben mogen genieten van al het moois wat Thailand te bieden heeft en hebben 3 weken lang heerlijk gegeten! Er zijn nog zóveel dingen meer die we op kunnen noemen hoe mooi Thailand is, maar daarvoor moet je er zelf zijn geweest. We hopen wel door middel van onze verhalen die we hebbengeschreven via deze blog, je wel een klein beeld hebt kunnen schetsen van dit geweldige Thailand!
We willen iedereen bedanken die ons gevolgd hebben. We vonden het erg leuk om alle reacties op onze verhalen en foto's te lezen. Bedankt hiervoor!

Wij kijken erg uit naar een volgende reis en hopen dat jullie dan ook met ons 'mee-reizen'!

Lieve Groetjes,
Arno & Jorien

anjo

Ha knuffels, ik vond het super leuk om mee te reizen en dat voor niets haha. Nee echt ik heb genoten van de verhalen en mooie foto's en de volgende keer reis ik zeker weer met jullie mee.
Liefs maatje